• URGÈNCIES: 110
  • Télèfon: +376 872 000
  • Email: policia@policia.ad

Notícies

La Policia deté un home expulsat del país i en possessió de cocaïna

La Policia deté un home expulsat del país i en possessió de cocaïna

  •   12/07/2024 11:00 
La Policia ha detingut avui a les 05:25 hores, un home turista de 56 anys pels presumptes delictes contra l’Administració de Justícia i la salut pública.

La patrulla s’ha desplaçat a l’interior d’un edifici d’Andorra la Vella, ja que hi hauria una persona creant aldarull i picant a una de les portes. Sobre lloc, s’ha identificat a l’interessat i en verificar la seva identitat, s’ha constatat que aquest tenia una ordre judicial d’expulsió del Principat. A més, durant la intervenció s’han comissat 1,3 grams de cocaïna, els quals duia a la butxaca dreta del pantaló.

D’altra banda, el dimarts a les 00:05 hores a la frontera del riu Runer, es va controlar un turista de 57 anys en possessió d’1,8 grams de cocaïna i 7,5 grams de marihuana, quan accedia al Principat en un autobús de línia regular.

Finalment pel que fa als delictes contra la seguretat del trànsit, s’han arrestat un total de 3 persones amb taxes superiors a 0,87 g/l.s. La taxa més elevada ha estat d’1,73 g/l.s.
 
Escaldes-Engordany, 12 de juliol del 2024