26/08/2005 12h30, comunicat. Interceptada una introducció de 296 grams d'haixix pel Pas de la Casa.
El 23/08/2005 a les 20h30, els nostres efectius en un control rutinari a la frontera del Baladrà, van aturar un conductor, resident francès de 29 anys, que entrava al Principat amb un turisme Peugeot matrícula andorrana.
En comprovar que a aquesta persona li consta un antecedent per tinença i consum d'haixix, es va procedir a controlar-lo. Es va trobar que portava tres trossos d'haixix de dimensions considerables, amagats sota el seient davanter dret, essent detingut d'immediat. El pes total de la droga és de 296 grams.
Segons les primeres investigacions, sembla que el transport l'efectuava induït pel seu patró al Pas de la Casa. Presumptament, aquest li hauria donat d'avanç els diners per comprar l'estupefaent, garantint-li la meitat dels diners com a compensació, oferint-li també efectuar d'altres transports setmanals.
El dia següent, s'ha procedit a la detenció d'aquest altre implicat, un resident portuguès de 32 anys. Tots dos han estat posats a disposició judicial.
Escaldes-Engordany, 26 d'agost del 2005.