• URGÈNCIES: 110
  • Télèfon: +376 872 000
  • Email: policia@policia.ad

Notícies

Investigació sobre diversos furts amb força continuats comesos els mesos de setembre, octubre i novembre, que culmina amb la det

  •   10/11/2011 16:34 
Des del mes de setembre d'enguany, els nostres serveis tenen coneixement de quinze furts amb força consumats o en grau de temptativa, comesos en catorze establiments (9 de restauració, 2 perruqueries, 1 centre òptic i 2 quioscs) situats a les parròquies d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany.

El perjudici causat s'estima en uns 3.300 euros pel que fa als danys i en 1680 euros els diners sostrets. El mètode emprat per la comissió dels mateixos ha estat en tots casos similar; efectuant palanca amb algun estri per tal de forçar els panys o els marcs de les portes, o bé trencant els vidres de les mateixes per accedir finalment a l’interior amb l’objectiu de sostreure principalment diners.

El Grup de Patrimoni de l'Àrea de Policia Criminal inicià doncs les investigacions a partir dels indicis i proves recollits per tal d’identificar el possible autor o autors. El 8 de novembre del mes en curs localitza al presumpte autor dels fets, un home resident espanyol de 39 anys, a proximitat del seu domicili a la parròquia d'Andorra la Vella.

En el pertinent registre al domicili, se li troba una gran quantitat de monedes, algunes d'elles amb els pertinents embolcalls del banc "blisters", dues ampolles de whisky, claus, guants i diferents eines, fent incidència en un martell i dues escarpes que podrien ser compatibles per efectuar els trencaments als vidres i forçar els panys de les portes.

Vist els fets l'interessat és detingut i posat a disposició judicial avui. Fer esment que és reincident, ja que havia estat detingut pels nostres serveis al mes d'abril d'enguany per fets similars.







Escaldes-Engordany, 10 de novembre de 2011