La Policia va detenir, dijous a la nit a la Massana i per ordre judicial, un home de 23 anys com a presumpte autor de delictes contra el patrimoni i contra el tràfic jurídic.
El Grup de Delictes contra el Patrimoni de l’Àrea de Policia Judicial i Investigació Criminal l’investigava per una desena de denúncies interposades al llarg del darrer any per estafes i per la creació i utilització de documentació falsa i usurpació d’identitat en la compravenda de vehicles.
L’ara detingut es posava en contacte amb particulars que tenien un cotxe a la venda amb intencions d’adquirir-lo, falsificava documents de transferències bancàries per fer creure que havia efectuat el pagament acordat amb l’objectiu que li lliuressin els cotxes, però els propietaris dels vehicles no arribaven a percebre mai els diners de la transacció. El perjudici total de les presumptes estafes supera els 93.000 euros.
Durant la investigació, que està judicialitzada, s’han pogut recuperar nou dels cotxes que havia sostret.
Altres detencions
D’altra banda, aquesta setmana la Policia també ha detingut, a la frontera del riu Runer, dues turistes de 24 i 33 anys que accedien al país dimarts a la tarda amb 0,5 grams de cocaïna i 0,6 grams de ketamina respectivament.
Escaldes-Engordany, 21 d’agost del 2026