Veure plec de bases, en format PDF
Edicte:
Vista la demanda realitzada pel Departament de Policia relativa a la cobertura de places vacants, en el lloc de treball d'agent de Policia.
El Ministeri d'Interior procedeix a publicar la convocatòria de l'edicte, per a la contractació de dues places en el lloc de treball d'Agent de Policia, adscrit al Cos de Policia.
Aquest lloc de treball correspon al nivell C1 del sistema de classificació del Cos de Policia, amb una retribució anyal bruta de 22.159,93, distribuïda en tretze pagues.
Els requisits per poder optar al lloc són:
• Nacionalitat andorrana.
• Haver complert 19 anys i no haver superat els 35 anys a la data de venciment del concurs.
• No trobar-se inhabilitat per a l'exercici d'ofici o càrrec públic.
• No tenir antecedents penals.
• Estar en possessió del títol de graduat de segona ensenyança del sistema educatiu andorrà o equivalent.
• Talla mínima: homes 165 cm, dones 160 cm.
• Permís de conduir tipus B1.
Els coneixements requerits per a ocupar el lloc de treball són els següents:
• Domini del català.
• Coneixements del castellà i del francès.
• Coneixements històrics i geogràfics d'Andorra.
Els documents que cal presentar són els següents:
• Fotografia recent.
• Fotocòpia del passaport.
• Fotocòpia del permís de conduir.
• Currículum en el qual l'aspirant esmenti les seves activitats, capacitats, originals i còpia de les titulacions i documents acreditatius, en relació amb el lloc de treball objecte del concurs. Cal fer menció expressa dels llocs de treball ocupats amb anterioritat.
• Certificat d'antecedents penals.
• Certificat mèdic on s'acrediti que no hi ha cap impediment físic per a la realització de les proves físiques detallades en l'apartat 5.4 del plec de bases.
• Declaració jurada de no haver estat acomiadat de forma ferma de cap administració andorrana com a conseqüència d'un expedient administratiu, de no estar incapacitades civilment i de no tenir deutes envers els organismes oficials andorrans.
• Declaració jurada de que el candidat posarà en coneixement de l'Administració general el fet de trobar-se en situació de baixa mèdica durant el termini de presentació de la candidatura o durant el procés de selecció, llevat de les baixes de maternitat o d'adopció.
Les persones interessades han d'adreçar una sol·licitud a la Secció de Recursos Humans del Cos de Policia, situada a l'edifici administratiu de l'Obac, carretera de l'Obac, d'Escaldes Engordany, precisant el número de referència 1-2010, acompanyada dels documents suara esmentats, abans de les 15.00 hores del 30 de juny del 2010.
A la Secció Recursos Humans del Cos de Policia es facilitaran les bases de la convocatòria, el calendari de proves i el temari de la prova professional, així com la informació i els aclariments complementaris.
Cosa que es fa pública per a coneixement general.
Escaldes-Engordany, 2 de juny del 2010
Víctor Naudi Zamora
Ministre d'Interior
S'adjunta plec de bases