La Policia ha detingut 6 persones el darrer cap de setmana
La matinada del dissabte a la parròquia de Canillo, es deté un jove resident de 18 anys, com a presumpte autor d’un delicte contra la integritat física, es requereix els serveis de la Policia, ja que s’hauria produït una agressió on l’interessat hauria causat lesions de consideració a la cara a una altra persona, segons semblaria aquest hauria propinat diferents cops de puny al rostre de la víctima i hauria esgrimit i/o utilitzat (no queda massa clar els fets) una barra de ferro en l’acció.
ALTRES DETENCIONS
El divendres a la tarda la Policia va dur a terme dues detencions, la primera un home no resident de 45 anys per un presumpte delicte contra la funció pública, l’interessat feia objecte d’una ordre d’expulsió governativa.
La segona un home resident de 38 anys, per un presumpte delicte contra l’administració de justícia, l’interessat té suspès el permís de conduir per ordenança penal.
El mateix divendres a les 22:30 hores, es deté una tercera persona, home resident de 46 anys, pels delictes contra l’administració de justícia (permís de conduir suspès) i contra la seguretat col·lectiva (taxa de 1,90 g/l.).
La matinada del diumenge a Canillo, la policia deté una parella, home i dona residents de 41 i 37 anys, per un presumpte delicte contra la integritat física en l’àmbit domèstic, es requereix els nostres serveis per una forta desavinença conjugal en un domicili particular, on els interessats s’haurien agredit mútuament.
Escaldes-Engordany, 21 de juliol del 2025.