• URGÈNCIES: 110
  • Télèfon: +376 872 000
  • Email: policia@policia.ad

Notícies

12/06/2006 comunicat. Edicte per contractar tres administratius/ves adscrits/es al Departament de Policia del Ministeri de Just

  •   12/06/2006 09:56 


Data publicació:
07/06/2006
Número publicació:
046
Any publicació:
18
Data document:
31/05/2006
Organisme:
04. Govern

Sumari:
Edicte del 31-5-2006 per contractar tres administratius/ves adscrits/es al Departament de Policia del Ministeri de Justícia i Interior.

Edicte

Vista la demanda realitzada pel Departament de Policia, relativa a la cobertura de quatre places. Vist que en la convocatòria de promoció interna del 24 d'abril del 2006 han quedat tres places desertes.

Es procedeix a publicar l'edicte per contractar tres places en el lloc de treball Administratiu, adscrit al Departament de Policia del Ministeri de Justícia i Interior.

Aquest lloc de treball correspon al nivell N-V del sistema de classificació del Cos General, amb una retribució anyal bruta de 15.222,61 euros, distribuïda en tretze pagues.

Els requisits per poder optar a la convocatòria són:

Nacionalitat andorrana o nacionals espanyols i francesos que tenen la condició d'agents de l'Administració de caràcter indefinit i exerceixen una activitat al si del sector públic andorrà.
Cicle Formatiu de grau mitjà en administració, "Brevet d'études Professionnelles en administració o estudis equivalents.

Els coneixements requerits per a ocupar el lloc de treball són els següents:

Domini del català.
Coneixement del castellà i del francès.
Coneixements informàtics a nivell d'usuari en Word, Excel, Internet i Lotus Notes.

Les persones interessades han d'adreçar una sol·licitud al Servei de Tràmits, situat a la planta baixa de l'edifici administratiu del Govern, c/ Prat de la Creu, 62-64, d'Andorra la Vella, precisant el número de referència 12/2006, acompanyada del currículum, amb menció expressa dels llocs on han treballat anteriorment, dels originals dels documents acreditatius, dels certificats d'antecedents penals i mèdic oficial d'Andorra i còpia del passaport, d'una declaració jurada de no haver estat acomiadades de forma ferma de cap administració andorrana com a conseqüència d'un expedient administratiu, de no estar incapacitades civilment i de no tenir deutes envers els organismes oficials andorrans, i d'una declaració jurada de que el candidat posarà en coneixement de l'Administració general el fet de trobar-se en situació de baixa mèdica durant el termini de presentació de la candidatura o durant el procés de selecció, llevat de la baixes de maternitat o d'adopció, abans de les 16.30 hores del dia 28 de juny del 2006.

Al Servei de Tràmits es facilitaran les bases de la convocatòria, el calendari del procés de selecció, els temaris de les proves de català, de coneixements del paós i de la prova professional.

Al Departament de Policia es facilitaran la informació i els aclariments complementaris.

Cosa que es fa pública per a coneixement general.

Andorra la Vella, 31 de maig del 2006
Jaume Domènech Pons
Secretari d'Estat de Funció Pública.