Data publicació:"> Data publicació:"> Núm."> Data publicació:"> Núm.">
  • URGÈNCIES: 110
  • Télèfon: +376 872 000
  • Email: policia@policia.ad

Notícies

Data publicació:

  •   17/02/2005 12:00 
16/02/2005 Núm. publicació: 13 Any publicació: 17
Data document: 09/02/2005 Organisme: 04. Govern
Sumari: Edicte del 9-2-2005 per contractar dos/dues administratius/ives adscrits/es al Departament de Policia del Ministeri de Justícia i Interior.

EDICTE
Vista la demanda realitzada pel Departament de Policia, relativa a la cobertura de quatre places de nova creació previstes en l'exercici pressupostari del 2004.

Vist que en la convocatòria de promoció interna del 16 de desembre del 2004 han quedat dues places desertes.

Es procedeix a publicar l'edicte per contractar dues places en el lloc de treball administratiu, adscrit al Departament de Policia del Ministeri de Justícia i Interior.

Aquest lloc de treball correspon al nivell N-V del sistema de classificació del Cos General, amb una retribució anyal bruta de 14.286,22 euros, distribuïda en tretze pagues.

Els requisits per poder optar a la convocatòria són:
Nacionalitat andorrana o nacionals espanyols i francesos que tenen la condició d'agents de l'Administració de caràcter indefinit i exerceixen una activitat al si del sector públic andorrà.
Cicle formatiu de grau mitjà en administració, "Brevet d'études Professionnelles" en administració o estudis equivalents.

Els coneixements requerits per a ocupar el lloc de treball són els següents:
Domini del català.
Coneixement del castellà i del francès.
Coneixements informàtics a nivell d'usuari en Word, Excel, Internet i Lotus Notes.

Les persones interessades han d'adreçar una sol·licitud al Servei de Tràmits, situat a la planta baixa de l'edifici administratiu del Govern, c/ Prat de la Creu, 62-64, d'Andorra la Vella, precisant el número de referència 5/2005, acompanyada del currículum, amb menció expressa dels llocs on han treballat anteriorment, dels originals dels documents acreditatius, dels certificats d'antecedents penals i mèdic oficial d'Andorra i còpia del passaport, d'una declaració jurada de no haver estat acomiadades de forma ferma de cap administració andorrana com a conseqüència d'un expedient administratiu, de no estar incapacitades civilment i de no tenir deutes envers els organismes oficials andorrans, i d'una declaració jurada de que el candidat posarà en coneixement de l'Administració general el fet de trobar-se en situació de baixa mèdica durant el termini de presentació de la candidatura o durant el procés de selecció, llevat de la baixes de maternitat o d'adopció, abans de les 17 hores del dia 9 de març del 2005.

Al Servei de Tràmits es facilitaran les bases de la convocatòria i al Departament de Policia la informació i els aclariments complementaris.

Cosa que es fa pública per a coneixement general.

Andorra la Vella, 9 de febrer del 2005
Jaume Domènech Pons
Secretari d'Estat de Funció Pública

PLEC DE BASES
Bases de la convocatòria per a la cobertura de dues places en el lloc de traball administratiu.

1. Objecte
La present convocatòria té com a finalitat cobrir dues places de nova creació previstes en l’exercici pressupostari del 2004 en el lloc de treball Administratiu, adscrit al Departament de Policia del Ministeri de Justícia i Interior.Aquest lloc de treball correspon al nivell V del sistema de classificació del Cos General, amb una retribució anyal bruta de 14.286,22 euros, distribuïdes en tretze pagues.

2. Missió del lloc de treball
Realitzar les tasques administratives de l’àrea on estigui afectat el lloc de treball, segons els procediments establerts i les ordres del superior immediat. Podent ésser requerit fora de la seva jornada laboral per efectuar tasques administratives en col·laboració amb la funció policial.

3. Condicions generals
Els requisits per poder optar a la convocatòria són: - Nacionalitat andorrana o nacionals espanyols i francesos que tenen la condició d’agents de l’Administració de caràcter indefinit i exerceixen una activitat al si del sector públic andorrà.
- Cicle Formatiu de grau mitjà en administració, “Brevet d’études Professionnelles en administració o estudis equivalents.
Els coneixements requerits per a ocupar el lloc de treball són els següents:
- Domini del català.
- Coneixement del castellà, i del francès.
- Coneixements informàtics a nivell d’usuari en word, Excel, Internet i Lotus Notes.

4. Sol·licituds
Les persones interessades han d'adreçar una sol·licitud, abans del dia i l'hora que figuren a l'edicte, al Servei de Tràmits, situat a la planta baixa de l’edifici administratiu del Govern, c/Prat de la Creu, 62-64, d'Andorra la Vella, precisant el número de referència 5-2005, acompanyada del currículum, amb menció expressa dels llocs on han treballat anteriorment, dels originals dels documents acreditatius, dels certificats d’antecedents penals i mèdic oficial d’Andorra i còpia del passaport, d’una declaració jurada de no haver estat acomiadades de
forma ferma de cap administració andorrana com a conseqüència d’un expedient administratiu, de no estar incapacitades civilment i de no tenir deutes envers els organismes oficials andorrans, i d’una declaració jurada de que el candidat posarà en coneixement de l’Administració general el fet de trobar-se en situació de baixa mèdica durant el termini de presentació de la candidatura o durant el procés de selecció, llevat de les baixes de maternitat o d’adopció.

5. Proves i mèrits
Les proves que han de passar els candidats són les següents: - Proves escrites de llengües (català, castellà, i francès)

L’obtenció d’una puntuació en la prova de llengua catalana inferior a 5 punts sobre una valoració de 0 a 10 punts comporta la eliminació de la candidatura.
Les persones que estiguin en possessió del títol de nivell B de català, estan exempts de realitzar aquesta prova.
- Prova escrita de coneixements del país.
- Prova professional.
- Entrevista professional.
- Prova de valoració de l’adequació al perfil professional del lloc de treball

6. Puntució final
Cadascuna de les proves es puntua sobre 10 punts, i s’hi apliquen els valors següents:- Un 10% de la prova de català.
- Un 5% de la prova de castellà.
- Un 5% de la prova de francès.
- Un 5% de la prova de coneixements del país.
- Un 30% de la prova professional.
- Un 20% de l’entrevista professional.
- Un 25% de la prova de valoració de l’adequació al perfil professional del lloc de treball.

7. Composició del Comité Tècnic de selecció
Totes les proves són organitzades, controlades i valorades pel Comitè Tècnic de Selecció, que és el màxim responsable del desenvolupament correcte de tot el procés.
Aquest comitè pot delegar el control directe i l’execució de cadascuna de les proves en el tècnic o els tècnics especialistes del tema de la prova en qüestió, sense que això l’eximeixi de cap responsabilitat.El Comitè Tècnic de Selecció estarà integrat per:- La cap de l’àrea de Desenvolupament de Recursos Humans, en qualitat de presidenta.
- La tècnica administrativa de selecció de l’àrea de Desenvolupament, en qualitat de secretària.
- El cap del Gabinet de Planificació i Recursos Humans del Cos de Policia.
- L’administrativa del Gabinet de Planificació i Recursos Humans del Cos de Policia.El Comitè Tècnic de Selecció proposarà al Govern, els aspirants per ordre de mèrits, que hagin assolit una mitjana global de 5/10 en les proves realitzades.Els candidats que hagin obtingut plaça han de presentar els originals dels documents per acreditar que continuen reunint els requisits de la convocatòria. En tot allò no previst en el present plec de bases s’aplica el que disposa el Reglament de selecció, promoció i carrera professional de l’Administració general, del 10 de novembre del 2005.