2/12/2009 19:55 hores, balanç d'accidents de circulació. Dues persones ferides en sengles accidents de circulació a La Massan
2/12/2009 a les 16:50 hores, Av. Sant Antoni a l'alçada del número 30 de la parròquia de La Massana.
La conductora d'un turisme marca Renault Clio (AND) que circula per aquesta via, en sentit Escaldes, s'atura en un pas de vianants, el conductor que la precedeix amb un turisme marca Chrysler Neon (AND), no s'adona d'aquest fet i es produeix una col·lisió entre la part posterior i davantera d'ambdós vehicles. La conductora del Renault, espanyola resident de 23 anys, resulta ferida en l'incident.
2/12/2009 a les 18:38 hores, Carrer Prat de la Creu a l'alçada del núm. 16 d'Andorra la Vella.
Dos vehicles, un Audi A6 i un Ssangyoug Kyron de matrícula del Principat, circulen per aquesta via en retenció l'un darrera de l'altre, en un moment donat el conductor de l'Audi s'ha aturat, no adonant-se d'aquest fet la conductora de l'altre turisme i es produeix una col·lisió entre la part posterior i davantera d'ambdós turismes. El conductor de l'Audi, andorrà de 41 anys, resulta ferit en l'incident.
Escaldes-Engordany, 2 de desembre de 2009