21/12/2008 19:00 hores, balanç d'accidents de circulació. Dos accidents de circulació a la parròquia d'Andorra la Vella, amb s
21/12/2008 a les 14:35 hores, CG.1 a l'alçada de la rotonda Font de l'Escaler d'Andorra la Vella. El conductor d'una motocicleta Honda Varadero (AND) circula en paral·lel i en sentit descendent amb un turisme marca Nissan Almera (AND), la motocicleta ho fa pel carril esquerre dels dos existents. A l'alçada de la rotonda esmentada perd el control de la mateixa, cau a terra i es produeix un petit impacte de la motocicleta en el seu arrossegament contra el lateral esquerre del turisme. El conductor de la motocicleta, andorrà de 37 anys, resulta ferit en l'incident.
21/12/2008 a les 15:47 hores, CG. 1 al punt quilomètric 2,9 d'Andorra la Vella. La conductora d'un turisme Daihatsu Terios (AND), que circula per aquesta via en sentit ascendent, en una corba de gir a la dreta segons el sentit de la marxa, perd el control del mateix, se'n va a la cuneta del costat dret de la calçada, quan efectua la maniobra per tal de sortir-ne i degut a la inèrcia el vehicle dona una volta de tonell i queda recolzat sobre el seu costat esquerre, en el carril del sentit contrari. La conductora, andorrana de 40 anys resulta ferida en l'incident.
Escaldes-Engordany, 21 de desembre de 2008