13/09/2006 10h00, balanç d'accidents de circulació. Dos accidents a Andorra la Vella i Sant Julià de Lòria.
12/09/2006 a les 19h 30m, Av. Santa Coloma 118, Andorra la Vella.
Atropellament amb una motocicleta Peugeot 125 (AND) implicada.
El motorista circulava en direcció Santa Coloma, avançant els vehicles en retenció. En arribar a l'alçada esmentada, lloc on no hi ha cap pas de vianants, ha trobat de sobte un home i una dona que creuaven entre els vehicles vers la seva esquerra. En no poder aturar-se, ha topat amb la vianant caient al terra amb la motocicleta.
Ha resultat ferida inicialment lleu la vianant, una dona no resident de 64 anys.
12/09/2006 a les 21h 15m, creuer entre carreteres d'Auvinyà i La Rabassa, Sant Julià de Lòria.
Accident d'un sol turisme Galloper Santamo (AND).
El conductor circulava per la Crta. de La Rabassa en direcció a la zona residencial d'Auvinyà. A l'incorporar-se al camí que porta a aquesta zona, el conductor per causes indeterminades ha perdut el control del vehicle caient a la Crta. de La Rabassa des d'una alçada de dos metres, bolcant el vehicle.
Ha resultat ferit el conductor, un home resident de 41 anys, mentre que el seu fill menor que l'acompanyava hauria resultat il·lès.
Escaldes-Engordany, 13 de setembre del 2006.