Imprimir contingut
  • Pàgina principal
• Contacteu-nos

Seguretat pública
········································
• Prevencions
• Prevenció consum drogues
• Estadística
• Policia proximitat parròquies
• Persones desaparegudes
• Cooperació Internacional

La Policia informa
········································
• Estructura organitzativa
• Llei de la Policia
• Dependències
• Història
• Ingrés i formació
• Objectes perduts
• Tràmits
• Telèfons
• Enllaços
• Pàgina infantil

05/02/2010 18:35 hores: Balanç d'accidents de circulació.
Accident de circulació amb ferits a Les Bordes d'Envalira, Canillo.


05/02/2010 a les 10:40 hores, C.G.2, Les Bordes d'Envalira, Canillo.

Accident de circulació amb ferits entre els vehicles Seat Cordoba (AND) i Fiat Panda (AND).

El turisme Seat Cordoba circula per la CG2 en sentit descendent direcció Soldeu. Quan arriba al pq. 18,850, lloc on la calçada descriu una corba a esquerra, el seu conductor perd el control, gira sobre el seu eix creuant els dos carrils de circulació existents al lloc de sentit contrari i s'encasta amb la part posterior dreta contra la part frontal del turisme Fiat Panda que en aquells moments circula en direcció Grau Roig.

A conseqüència de l'impacte el turisme Seat queda recolzat a damunt de la barana protectora biona i el turisme Fiat comença a recular i xoca amb la part posterior contra el mur de contenció del carril contrari.

A conseqüència de l'accident, el conductor del turisme Seat, resident portuguès de 40 anys, ha resultat ferit de consideració. Paral·lelament la conductora i l'acompanyant del turisme Fiat, residents espanyoles de 40 i 39 anys, han resultat també ferides.


Escaldes-Engordany, 5 de febrer del 2010


Despatx Central de Policia, Ed. Administratiu de l'Obac, Cra. de l'Obac s/n, Escaldes-Engordany
Tel. +376-872000, fax +376-872004, Principat d'Andorra
© 2004 Policia d'Andorra